Este o piata zgomotoasa. Cum va optimizati prezenta online pentru a va face vocea auzita? Incepeti prin a va asigura ca sunteti la zi cu privire la elementele de baza pe site-ul SEO pentru a oferi performante maxime site-ului dvs. si vizibilitate pentru publicul dvs. tinta.

In ultimii ani, regulile SEO “on-page” s-au modificat drastic, intrucat Google incearca sa se asigure ca acestea ofera cele mai bune rezultate. Acum, o pagina standard cu rezultatele cautarii arata paginile care nu au nevoie de interogarea exacta – sau cuvantul cheie – in eticheta titlului sau in descrierea meta.

Acum, avem de-a face cu algoritmi de rang care includ Hummingbird, Panda, Rankbrain si importanta semantica in cadrul paginii. Google devine mai inteligent. Si strategiile dvs. de optimizare trebuie sa tina pasul.

Ce este SEO on-Page?

Daca introduceti “SEO on-Page” in Google, va va spune – printr-un fragment special, este “practica optimizarii paginilor web individuale pentru a obtine un rang mai ridicat si a obtine un trafic mai relevant in motoarele de cautare. On-page se refera atat la continut cat si la codul sursa HTML al unei pagini care poate fi optimizata, spre deosebire de SEO off-Page care se refera la link-uri si alte semnale externe. “

Acesta tine cont de toate aspectele paginii web care, atunci cand sunt adaugate impreuna, va vor imbunatati clasamentele in rezultatele cautarii. Pe masura ce Google devine mai sofisticat, unul dintre principalii factori care influenteaza optimizarea pe pagina este relevanta. Cat de relevanta este pagina dvs. la interogare? Asa trebuie sa ganditi cand dezvoltati pagina.

Ganditi-va la aceste sarcini ca la un beneficiu pentru utilizatorul final. Aveti aproximativ opt secunde pentru a influenta un vizitator pentru a interactiona cu site-ul dvs. Mai multa interactiune si implicare, plus cu cat utilizatorii dvs. raman mai mult pe site, cu atat mai buna va fi experienta.

Daca depuneti eforturi in aceste categorii si strategii, veti vedea o crestere a traficului si o crestere a prezentei dvs. de cautare. Odata ce ati inteles tot ce se inscrie in eforturile dvs. de SEO, efectuati o analiza a site-ului dvs. pentru a vedea cum functioneaza anatomia paginii dvs.

Optimizarea on-Page este o parte esentiala a procesului SEO si afecteaza in mare masura clasamentul motorului de cautare al site-ului dvs.. Acestea includ aspecte de continut si aspecte tehnice care trebuie sa corespunda regulilor si cerintelor oferite de motoarele de cautare importante. Toate ingredientele care structureaza o pagina perfect optimizata sunt numite factori de SEO on-page si vor fi subiectul articolului de astazi.

Algoritmi SEO on-Page 

SEO on-Page (cunoscut si sub numele de “site-ul” SEO) este actul de optimizare a diferitelor parti ale site-ului dvs. care afecteaza clasamentul motorului dvs. de cautare. Sunt chestii pe care le controlati si le puteti schimba pe site-ul dvs. Iata si cei mai importanti factori:

Title Tags

Puneti cuvintele cheie directionate in eticheta titlului pentru fiecare pagina de pe site-ul dvs. Exista multe beneficii care rezulta din scrierea unei etichete eficace.

Headings (H1)

Titlurile sunt de obicei cele mai mari cuvinte de pe pagina si, din acest motiv, motoarele de cautare le dau o greutate mai mare. Este o idee buna sa rulati cuvintele-cheie tinta in rubricile fiecarei pagini web, dar asigurati-va ca reflecta cu exactitate continutul paginii.

Structura URL-urilor

Puneti cuvinte cheie in adresele dvs. URL, daca este posibil. Cu toate acestea, nu va schimbati toate adresele URL curente doar pentru a avea cuvinte cheie in ele. Nu trebuie sa modificati URL-urile vechi decat daca intentionati sa le redirectionati pe cele vechi catre cele noi.

Alt text pe imagini

Orice sistem de gestionare a continutului ar trebui sa va permita sa adaugati ceva numit “alt text” la toate imaginile de pe site-ul dvs. Web. Acest text nu este vizibil pentru vizitatorul mediu – alt text este, de fapt, folosit de software-ul de citire al ecranului pentru a ajuta utilizatorii orbi sa inteleaga continutul imaginilor. Motoarele de cautare acceseaza cu crawlere imaginile intr-un mod similar, prin urmare, inserarea unor cuvinte cheie relevante care descriu cu exactitate imaginea, va ajuta motoarele de cautare sa inteleaga continutul paginii dvs.

Pagini cu incarcare rapida

Google doreste sa ii ajute pe utilizatori sa gaseasca ceea ce cauta cat mai repede posibil pentru a oferi cea mai buna experienta utilizatorilor. Prin urmare, optimizarea paginilor dvs. pentru a se incarca mai repede, va ajuta sa va pozitionati mai bine in rezultatele cautarii.

Continutul paginii

Continutul paginilor dvs. trebuie sa fie util pentru utilizatori. Daca cauta ceva specific pe pagina dvs., acestia trebuie sa fie capabili sa gaseasca ceea ce cauta. Trebuie sa fie usor de citit si trebuie sa furnizeze informatii de valoare utilizatorului. Google are diferite modalitati de a masura daca continutul dvs. este util sau nu.

Link-uri interne

Link-urile interne catre alte pagini de pe site-ul dvs. sunt utile vizitatorilor si sunt, de asemenea, utile pentru motoarele de cautare.

SEO on-Page va asigura ca site-ul dvs. poate fi citit atat de clientii potentiali, cat si de roboti ai motorului de cautare. Cu un SEO on-Page bun, motoarele de cautare pot sa indexeze cu usurinta paginile dvs. web, sa inteleaga ce este site-ul dvs. si sa navigheze cu usurinta structura si continutul, clasandu-va astfel site-ul in consecinta.

Ce este SEO off-Page?

SEO off-Page se refera la tehnicile care pot fi utilizate pentru a imbunatati pozitia unui site in pagina rezultatelor motorului de cautare. In general, SEO off-Page are de-a face cu metode de promovare – dincolo de designul site-ului – in scopul de a clasifica un site mai sus in rezultatele cautarii.

Cel mai mare factor SEO off-page este numarul si calitatea backlink-urilor de pe site-ul dvs. Cateva exemple de modalitati prin care puteti crea linkuri catre site-ul dvs. sunt:

-Crearea unui continut extraordinar pe care oamenii doresc sa il acceseze, deoarece este valoros.

-Cotele de social media ale continutului dvs. care genereaza in final link-uri.

-Trimiteti e-mail-uri catre persoanele care influenteaza industria dvs., care in cele din urma trimit link-uri catre dvs.

-Bloguri de clienti pe site-uri cu link catre dvs. 

Desi cantitatea de link-uri este in continuare importanta, creatorii de continut si profesionistii SEO constientizeaza ca mai importanta decat cantitatea de link-uri, o are calitatea si, prin urmare, crearea de continut partajat este primul pas in castigarea unor link-uri valoroase si imbunatatirea SEO off-Page.

Care este diferenta dintre SEO off-Page si SEO on-Page

Strategia dvs. de optimizare pentru motoarele de cautare poate fi impartita in doua categorii diferite: SEO off-Page si SEO on-page. Ambele sunt esentiale pentru succesul unei campanii SEO, dar ele se afla pe laturi complet diferite atunci cand vine vorba de imbunatatirea clasamentelor motorului dvs. de cautare. Pentru a intelege diferenta dintre cele doua, trebuie sa intelegeti, la un nivel de baza, modul in care functioneaza algoritmii motoarelor de cautare.

Exista doi factori principali la care motoarele de cautare se uita la evaluarea site-ului dvs. in comparatie cu alte site-uri de pe internet.

– SEO on-Page se uita la ceea ce reprezinta site-ul (sau pagina dvs.)

– SEO off-Page se uita la cata autoritate are si cat de popular este site-ul dvs.

Mai simplu, modul in care va clasificati este determinat in mare masura de factorii de pe pagina (on-Page), in timp ce gradul ridicat de rang in rezultatele cautarii este in mare parte determinat de factorii care nu sunt in pagina (off-Page).

Sunteti gata sa optimizati rezultatele SEO pentru a creste numarul de vizitatori?

Cum se face pe SEO on-Page

Multi dintre factorii de optimizare ai motoarelor de cautare de pe pagina de mai sus vin cu o intelegere despre implementarea acestor componente. Atunci cand vine vorba de SEO on-Page și seo off-Page,  SEO on-Page este mai usor de realizat din cauza capacitatii unui proprietar de site de a face schimbari directe.

 Care sunt factorii de care se tine cont cand faceti SEO on-Page

1. Titlurile paginilor

Titlurile paginilor dvs. sunt unul dintre cei mai importanti factori SEO de pe site-ul dvs. Fiecare dintre paginile si postarile dvs. ar trebui sa aiba propriul titlu unic, care sa includa cuvintele cheie principale pentru acea pagina.

De exemplu, ati putea scrie un blog despre o noua reteta de tort de ciocolata pe care ati incercat-o. Prin urmare, este important sa includeti “Reteta de tort de ciocolata” in titlul dvs. de postare, poate “Reteta usoara de tort de ciocolata” sau “Reteta de tort de ciocolata pentru copii” etc.

In acest fel, ori de cate ori cineva cauta “Retete de tort de ciocolata” intr-un motor de cautare, postarea dvs. are sanse mai mari sa apara deoarece ati inclus acele cuvinte cheie.

2. Meta descrieri

Multi oameni uita sa includa meta descrieri in paginile lor. Aceste descrieri sunt un loc important pentru a include cuvinte cheie relevante pentru continutul dvs., acestea fiind folosite in rezultatele cautarii cand pagina este listata.

De exemplu, daca vom continua sa folosim exemplul “Retete de tort de ciocolata”, atunci o descriere buna pentru aceasta pagina ar include acele cuvinte cheie si cele conexe. Asadar, “aceasta reteta usoara de tort de ciocolata este, probabil, cea mai delicioasa, reteta de tort de ciocolata facuta vreodata”, ar fi o descriere excelenta pentru meta, deoarece este relativ scurta, continand in acelasi timp o serie de cuvinte cheie specifice.

3. Meta Tag-uri

Pentru fiecare dintre paginile dvs., puteti include un set de cuvinte cheie sub forma de etichete meta. Acestea ar trebui sa fie toate cuvintele cheie relevante ale continutului dvs. pe care le-ati cercetat anterior.

Plug-in-ul numit ‘All In One SEO Pack’ din WordPress va va permite sa introduceti toate cuvintele cheie pentru meta tag, meta descriere si titlul paginii in partea de jos a fiecarei postari inainte de publicare. Acesta introduce toate informatiile in formatul dvs. de pagina HTML pentru dvs., usurandu-va munca.

4. Structura URL-ului

Includerea URL-urilor prietenoase pentru motoarele de cautare pentru fiecare dintre paginile dvs. este foarte recomandata, deoarece acestea ofera o mai buna accesare cu crawlere. URL-urile mai scurte par sa functioneze mai bine in rezultatele motorului de cautare, insa acesta nu este singurul factor.

Adresele URL care includ cuvinte cheie directionate, au si performante mai bune. Localizarea acestor cuvinte cheie poate fi, de asemenea, o influenta majora.

5. Headings (H1, H2, H3, H4, etc.)

Atunci cand scrieti articolele dvs., ar trebui sa despartiti continutul in sectiuni si paragrafe mai mici pentru a usura citirea. Aceste sectiuni pot fi date din titlu, unde se utilizeaza etichetele H1, H2, H3, H4 etc.

In general, etichetele H1 sunt rezervate pentru titlul paginii dvs. principale, cu titluri ulterioare (la fel ca cele pe care le-am utilizat in cadrul acestui post) fiind emise H2, H3 etc. Motoarele de cautare folosesc aceste elemente pentru a determina ce este important in continutul dvs. De aceea, titlurile bogate in cuvinte cheie sunt mai utile decat cele generice.

Asigurati-va ca scrieti titluri bogate in cuvinte cheie in ordinea prioritatii in etichetele titlurilor H1, H2 si H3. Ele sunt folosite de multe crawlere pentru a diferentia continutul important.

6. Densitatea cuvintelor cheie

Includerea de cuvinte cheie relevante in continutul dvs. este foarte importanta, deoarece ajuta motoarele de cautare sa evalueze continutul dvs. Cu toate acestea, incercati sa nu repetati excesiv si sa exagerati cu cuvintele cheie doar pentru motoarele de cautare. Acest lucru poate duce la interzicerea site-ului dvs. de pe motoarele de cautare.

Pentru a evita acest lucru, incercati sa pastrati densitatea cuvintelor cheie la aproximativ 2-5%. Daca acest lucru vi se pare greu, puteti utiliza sinonime ale cuvintelor cheie. In acest fel, scrieti acelasi lucru, fara riscul de a fi interzis.

7. Image SEO

Utilizarea imaginilor din continutul dvs. este o modalitate excelenta de a va face site-ul mai atractiv vizual si de a desparti acele parti plictisitoare de text. Puteti utiliza aceste imagini pentru a va ajuta sa va imbunatatiti site-ul SEO.

Toate imaginile incarcate au titluri, deci tratati-le exact la fel ca si titlurile paginilor. Includerea de cuvinte cheie relevante ii poate ajuta pe oameni sa va gaseasca site-ul cand cauta in Google Images.

Puteti include, de asemenea, Alt Text si Descrieri pentru imaginile dvs., facandu-le si mai utile pentru SEO.

8. Link-uri interne

Oamenii adesea cred ca singurele linkuri care conteaza sunt cele de pe alte site-uri web. In timp ce aceste link-uri sunt importante, acestea nu sunt singurele linkuri importante!

Plasarea de linkuri catre celelalte pagini ale site-ului dvs. este o modalitate excelenta de imbunatatire a site-ului dvs. si folosite in mod corespunzator, link-urile interne pot fi o arma utila in arsenalul dvs. de SEO. Nu numai ca usureaza munca vizitatorilor sa navigheze in jurul site-ului dvs. si sa gaseasca tot continutul dvs., dar asigura, de asemenea, accesarea cu crawlere a site-ului, permitand motoarelor de cautare sa gaseasca toate paginile dvs. De asemenea, va ajuta sa creati relevanta unei pagini pentru cuvintele cheie si frazele relevante, ajutand, de asemenea, la cresterea ratei Google a paginilor dvs.

Exista o serie de metode diferite pe care le puteti utiliza pentru a va imbunatati structura de legatura interna. Principala – linkuri de continut si linkuri permanente de navigare.

Pentru bloggeri, link-urile de continut sunt foarte utile atunci cand sunt utilizate corect. Acestea sunt linkuri care sunt plasate in postarile dvs. de articol, care redirectioneaza persoanele catre alte pagini relevante de pe site-ul dvs. De exemplu, “aceasta postare se concentreaza pe cresterea traficului spre site-ul dvs., astfel incat cititorii pot gasi, de asemenea, un post pe pagina “Cum sa conduceti traficul spre blogul dvs.”

Factori care influenteaza vizibilitatea cautarii site-ului:

Exista anumiti factori care influenteaza site-ul, care pot afecta si vizibilitatea cautarii site-ului dvs.:

Harta site-ului. Sitemap-ul ajuta motorul de cautare sa indexeze toate paginile de pe site-ul dvs. Este cel mai simplu si mai eficient mod de a-i spune lui Google ce pagini include site-ul dvs.

Domeniul. Increderea conteaza. Este greu sa nu credeti ca site-urile in care Google are incredere ar trebui sa fie mai sus.  Inutil de spus, construirea factorilor de incredere din domeniul dvs. va fi cu siguranta rasplatita.

Locatia serverului. Locatia serverului ajuta la cresterea clasamentului pentru tara sau regiunea respectiva.

Site optimizat pentru mobil. Numai in urma cu un an, 46% dintre utilizatori au folosit telefonul exclusiv pentru cercetare. Cred ca acest numar a crescut exponential in ultimele 12 luni. Nu ar fi o surpriza atunci ca un site optimizat pentru mobil ar afecta intr-un fel o clasificare.

Google Search Console . In cele din urma, se spune ca site-ul dvs. verificat la Google Webmasters Tools ajuta la indexarea site-urilor. Chiar daca nu este cazul, instrumentul ofera date valoroase pe care le puteti utiliza pentru a optimiza site-ul dvs. mai bine.

Avand un site optimizat este o sarcina constanta, care necesita munca si dedicare. Retineti, de asemenea, ca strategiile diferite de marketing digital va pot ajuta sa cresteti vizitele pe site-ul dvs. si sa pozitionati pagina in primele rezultate ale Google.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here