Este un fapt cunoscut tuturor ca Google evolueaza in mod constant. Si o face in mod special in 2 aspecte: pe de o parte schimbarea algoritmilor de cautare si, pe de alta parte, modificarea tipului de date pe care il arata in rezultatele cautarii. Daca vrem sa stim cum sa crestem traficul organic in Google (si bineinteles, in alte motoare de cautare), trebuie sa intelegem toate schimbarile care au loc. In acest fel, site-ul nostru va continua sa fie relevant si vom maximiza cantitatea de trafic organic pe care o primim.
Inainte de a intra in subiect, este important sa stiti ca SEO si marketingul de intrare sunt strans legate. Va spunem de ce!
Dupa cum stiti bine, baza unei bune strategii de intrare este sa lucrati corect in blogul de afaceri. O scriere impecabila, conceputa atat pentru cititor cat si pentru motoarele de cautare si cu ajutorul cuvintelor cheie corecte, va va ajuta compania sa creasca vizibilitatea in lumea online.
Atat de mult, incat blogul va servi pentru a atrage cumparatorul atunci cand navigheaza pe internet.
In acest fel, acest proces de scriere a continutului de interes pentru blogul dvs. va va ajuta sa va imbunatatiti pozitionarea, dar da, trebuie sa tineti cont de faptul ca este un proces pe termen mediu sau lung, deoarece trebuie sa treaca prin mai multe etape:
Cum poti creste numarul de vizitatori pe site cu ajutorul SEO
In acest articol vom vedea cateva tehnici pe care le putem face pentru a creste traficul site-ului nostru.
1. Cautarea cuvintelor cheie. Este faza principala pentru inceperea realizarii strategiei de intrare.
2. Scrierea articolelor pe baza cuvintelor cheie alese in punctul anterior.
3. Optimizarea articolului astfel incat motoarele de cautare sa il poata gasi.
4. Publicarea articolului.
5. Indexarea postului in motoarele de cautare.
6. Realizarea sarcinilor SEO pe pagina si construirea de linkbuilding pentru a imbunatati pozitionarea.
7. Recunoasterea de catre Google a postarii si a muncii efectuate.
8. Pozitionarea articolelor in motoarele de cautare.
Dupa cum puteti vedea, exista mai multi pasi pentru o postare care va va ajuta sa atrageti traficul pe site-ul dvs., un proces care poate dura mult. Dar se poate face ceva pentru a accelera acest proces? Raspunsul este da. Si o sa va aratam cum!
Daca doriti sa aflati cum sa mariti traficul organic, acestea sunt cele mai importante lucruri pe care le puteti aplica chiar acum.
Trucuri SEO pentru a accelera pozitionarea cuvintelor cheie
In blogurile care tocmai au fost create sau cele care au foarte putine vizite, este important sa incepeti atragerea traficului si Google sa va observe.
Odata ce Google stie ca site-ul incepe sa primeasca vizitatori si ca utilizatorului ii place ceea ce vede si ce citeste, acesta ne va ajuta sa pozitionam treptat cuvinte mai competitive. Pentru ca acest lucru sa se intample cat mai repede posibil, puneti in actiune urmatoarele sfaturi:
1. Calitatea continutului
Google rasplateste din ce in ce mai mult calitatea continutului, de aceea trebuie sa lucrati pentru fiecare post.
Acesta trebuie sa fie real si cu informatii actualizate, de interes pentru utilizator. In plus fata de o scriere impecabila si corecta, posturile trebuie sa aiba o lungime buna, cele care sunt prea scurte nu genereaza acelasi interes, nici pentru utilizatori, nici pentru motoarele de cautare.
In cele din urma, includeti resurse audiovizuale: imagini, clipuri video si / sau infografica – sunt foarte valoroase si pot da un plus de calitate, atat pentru utilizatorii de Internet, cat si pentru Google, deoarece acestea contribuie la cresterea timpul pe pagina a utilizatorului.
2. Acordati atentie atunci cand cautati cuvinte cheie
Idealul este sa utilizati cuvinte cheie cu un volum mare de cautari si putina dificultate la nivelul concurentei. Prima variabila este foarte simplu de aflat, trebuie doar sa accesati instrumentul Google Planificator de cuvinte cheie. Pe de alta parte, pentru a cunoaste nivelul competentei reale a cuvantului cheie, poate fi folosit instrumentul MOZ.
O alta metrica care trebuie luata in considerare la alegerea cuvintelor cheie este oportunitatea. Acest termen se refera la CTR-ul organic pe care il veti obtine atunci cand un cuvant este pozitionat in prima pozitie, ceea ce este foarte important sa stiti, deoarece Google, de asemenea, postuleaza articole, videoclipuri, imagini …
Aceste cuvinte, cu valorile pe care tocmai le-am descris, pot fi gasite in ceea ce se numeste cuvintele cheie. Contrar a ceea ce ar putea crede multi, acest tip de cuvinte aduce trafic de calitate foarte valoros, in special pentru acei utilizatori care se afla in stadii incipiente ale vanzarilor, adica cei care sunt inca in cautarea unor solutii concrete, si raspunsuri la indoielile sau nevoile lor.
3. SEO on-page
Un alt punct de retinut este faptul ca SEO on-page functioneaza corect. In acest moment as dori sa subliniem doua aspecte foarte importante.
Asta inseamna repetarea cuvantului cheie in principal in mai multe randuri pe parcursul postarii. Inainte, Google a vazut normal acest tip de practici; acum, si avand in vedere faptul ca el face pariuri pe naturalitate in posturi, faptul de a forta cuvantul cheie de mai multe ori este un motiv de penalizare, deci este mai bine sa nu abuzati.
Legat de utilizarea semantica, de exemplu folosind sinonime pentru cuvantul cheie principal, va contribui la imbunatatirea calitatii postului, pentru a face acest lucru mai bogat semantic si, in plus va ajuta, de asemenea la pozitionarea cuvantului cheie, si Google recunoaste ca acestea sunt sinonime.
4. Linkbuilding: SEO off-page
Sigur ca ati comentat ocazional ca ar trebui sa obtineti link-uri externe care sa indice catre site-ul sau blogul dvs., nu? Acestea sunt pentru a imbunatati autoritatea site-ului dvs., adica modul in care va recunoaste Google in fata paginilor din competitie. Si acest lucru este evaluat de la 1 la 100, astfel incat reputatia dvs. online este masurata si este posibil sa se pozitioneze mai bine gratie link-urilor externe.
5. Optimizati-va meta datele si continutul
Primul lucru pe care Google il priveste pe un site sunt meta datele si prezenta cuvintelor cheie in primele paragrafe ale continutului dvs. Daca datele dvs. meta contin informatii despre interogarile utilizatorului, site-ul dvs. are sanse mai mari sa se pozitioneze mai sus.
Acestea sunt cateva dintre lucrurile pe care trebuie sa le optimizati pentru un trafic organic mai bun:
-Optimizati meta titlurile, descrierile si cuvintele cheie
-Optimizati titlurile imaginilor, ALT si descrierea
-Adaugati cele mai importante cuvinte cheie in primele paragrafe, dar evitati sa le repetati exagerat.
6. Creati continut de calitate in mod regulat
Ati auzit-o de un milion de ori. Continutul este rege. Asadar, continutul de calitate va atrage in mod natural backlink, actiuni sociale si, in general, va imbunatati experienta utilizatorilor pe site-ul dvs.
Continutul bun nu mai este suficient. Articolele dvs. trebuie sa fie remarcabile si trebuie sa fie mult mai bune decat cele ale concurentilor dvs. Nu scrieti articole simple si inutile doar pentru a publica ceva nou. In schimb, concentrati-va asupra calitatii si faceti in asa fel incat continutul dvs. sa iasa in evidenta. Calitatea va fi singura modalitate de a reusi.
7. Incurajati cititorii sa se conecteze la site-ul dvs.
Asa cum am spus la inceputul articolului, backlink-urile castigate in mod natural, va va ajuta sa obtineti mai mult trafic organic si sa imbunatatiti strategia SEO. Puteti sugera cititorilor dvs. sa se conecteze la site-ul dvs., avand un widget mic in partea de jos a postarilor dvs. La fel cum aveti link-urile de partajare social media, un widget incorporat de conectare va creste sansele de a obtine mai multe backlink-uri.
Cu toate acestea, nu cereti direct nimanui sa se conecteze la site-ul dvs. Scopul este sa usurati accesul altora la site-ul dvs. si sa nu ii fortati sa faca acest lucru.
Cum sa obtineti backlink-uri bune pentru site-ul dvs.
Un backlink bun este un link care trimite trafic pe site-ul dvs. Atata timp cat trimite vizitatori noi pe site-ul dvs., link-ul este bun. Acum intrebarea de milioane de dolari este cum obtineti backlink-uri bune? Continuati sa cititi, pentru ca va vom arata mai multe moduri in care puteti crea legaturi de inalta calitate pe site-ul dvs. web.
De ce aveti nevoie de backlink-uri bune
In afara de trimiterea de trafic direct pe site-ul dvs., backlink-urile va vor ajuta sa obtineti o mai buna clasare in motoarele de cautare. Cu toate acestea, daca veti construi backlink-uri de proasta calitate, veti ajunge sa fiti penalizati si veti pierde majoritatea traficului dvs. organic. Cand construiti backlink-uri, trebuie sa fiti foarte precauti sa nu lasati urme si sa faceti legaturile sa para naturale.
Backlink-urile va pot ajuta, de asemenea, sa creati relatii de afaceri cu alti oameni din nisa.
Cum sa construiti sau sa castigati backlink
1.Primul lucru care trebuie inceput este crearea unui bun sistem de link-uri interne.
Un link intern este un link de pe o pagina a site-ului dvs., catre o alta pagina a site-ului dvs. Link-urile interne pot ajuta vizitatorii sa navigheze mai usor pe site-ul dvs.
Aceasta este o modalitate, de a construi backlink-uri la cele mai importante articole.
2. Scrieti postari de oaspeti pentru site-uri populare in nisa.
Atata timp cat veti scrie continut de calitate pentru site-urile de renume, sunteti pe drumul cel bun. Daca doriti sa construiti backlink-uri folosind posturile oaspete, acesta este un sfat pe care ar trebui sa il luati in considerare:
Nu scrieti doar in scopul obtinerii de backlink-uri. Amintiti-va de regula ca un link este bun atunci cand trimite trafic. Uneori, site-urile care utilizeaza link-urile nofollow pentru autorii clientilor vor fi mai valoroase pentru afacerea dvs.
Ce vor motoarele de cautare?
Dupa cum s-a mentionat, Google nu este interesat de ce afacere va ocupati sau care ar putea fi obiectivele dvs. de marketing. Motoarele de cautare au propriul lor obiectiv, iar cand vine vorba de SEO, este vorba de atribuirea unor pozitii de rang inalt paginilor care ofera urmatoarele:
Accesibilitate: inainte ca motoarele de cautare sa poata clasifica paginile dvs., trebuie sa le poata accesa.
Continut de calitate: acesta inseamna un continut relevant, unic si util, care ofera raspunsurile pe care le cauta utilizatorii cand introduc o interogare.
Experienta userului (UX): site-ul dvs. este o extensie a experientei de cautare si Google doreste sa vada un UX excelent din paginile dvs.
Angajament: continutul de calitate si UX-ul excelent ar trebui sa mentina utilizatorii pe site-ul dvs. si sa fie interesati de continutul dvs., ceea ce este exact ceea ce motoarele de cautare doresc sa vada.
Optimizare: toate elementele esentiale de optimizare care fac paginile usor de inteles pentru motoarele de cautare si pentru utilizatori. In esenta, trebuie sa creati continut si experiente excelente, in timp ce acoperiti aspectele esentiale de optimizare tehnica – ceea ce motoarele de cautare si utilizatorii doresc sa vada de la dvs.
Cum masoara motoarele de cautare aceste lucruri?
Frazele precum “continut de calitate” si “UX de calitate” sunt cu totul ambigue. Deci, cum masoara motoarele de cautare aceste calitati vagi cand ofera date rigide cu care sa lucrati?
1. Semnale UX
Google utilizeaza o combinatie de semnale UX pentru a obtine o idee despre cat de buna este experienta pe paginile dvs. Acestea includ timpii de incarcare, accesibilitatea pentru dispozitive mobile, criptarea securizata, plasarea continutului si navigarea pe site-ul dvs.
Cum imbunatatiti UX-ul?
Intelegeti ce vor utilizatorii – Cine sunt ei? Si ce vor si ce au nevoie? Puteti aduna aceste informatii de fundal in mai multe moduri, inclusiv interviuri personalizate, sondaje si forumuri. Aceasta cercetare initiala poate lua forma unei persoane sau a unei reprezentari a clientilor ideali pentru a servi drept “vocea utilizatorului” importanta in toate fazele proiectului.
Analizati modul in care utilizatorii folosesc site-ul dvs. – Daca o puteti masura, atunci poate fi legata de ROI. Adunati analizele pentru a vedea modul in care utilizatorii folosesc site-ul dvs., apoi stabiliti valorile bazate pe acele analize. Sa presupunem ca prima sarcina a unui utilizator este sa creeze un cont cu noul dvs. serviciu. Timpul mediu pentru a finaliza aceasta sarcina este de 10 minute, iar dintre cei care incearca, doar 65% au succes.
Analizati-va concurenta – Testarea utilizatorilor de pe site-urile concurente va va oferi o viziune mult mai valoroasa decat o singura vizionare a site-urilor. Aflati ce functioneaza (si ce greseli ar trebui sa evitati).
2. Continut de calitate
Oamenii vor vizita site-ul dvs. in mod regulat, daca le dati un motiv.
Stiti steaua de pe browser-ul dvs. care va permite sa marcati un site web? Scopul dvs. este sa fiti acea stea pentru cineva! Cand vizitatorii “favorizeaza” site-ul dvs. facand clic pe acea stea, inseamna ca va vad ca o sursa credibila, iar continutul de pe site-ul dvs. adauga valoare afacerii.
Pentru a obtine aceasta recunoastere, trebuie sa oferiti informatii periodice noi, interesante si atente, in mod regulat.
Acest continut poate include elemente precum:
Videoclipuri: Scurt si la obiect, videoclipurile va pot ajuta sa va prezentati serviciile. Si videoclipurile de pe pagina de destinatie va pot ajuta sa convertiti vizitatorii in clienti.
Infograficuri: Prezentarea imaginilor cu text intr-un mod atractiv poate contribui la promovarea afacerii dvs. Astfel, va puteti dubla intr-adevar traficul ecologic.
Advertoriale: Angajarea naratiunii va poate ajuta sa va prezentati pe dvs. si personalitatea afacerii dvs. online. Advertorialele sunt postari pe blog mai lungi care explica mai detaliat subiectele.
Articole insotitoare: directivele pas-cu-pas vor tine clientii dvs. pe site mai mult tipmp. Din nou, acestea pot fi postari pe blog, prin care ii ajutati pe vizitatorii site-ului dvs. sa navigheze pe site si sa-i ajute sa atinga un obiectiv final.
Revizuiri produs: In functie de industria dvs., recenziile despre produse sau servicii pot genera o multime de vizionari.
Sondaje online: intreband spectatorii ce gandesc, este o modalitate excelenta de a creste angajamentul. Rezultatele sondajului online pot fi o modalitate foarte buna de a deschide discutii pe site-ul dvs.
Link-uri utile: Clientii apreciaza link-urile cu resurse si vor continua sa le foloseasca. De asemenea, puteti face bani folosind link-urile de afiliere. Fiti atenti, totusi, recomandati numai produsele sau serviciile pe care le utilizati sau pe care le-ati folosi dvs. personal.
Tutoriale online: Oamenii doresc mereu sa invete, sa obtina informatii noi. De ce sa nu impartasiti informatii utile precum tutoriale pentru a ajuta vizitatorii site-ului dvs.?
Cursuri virtuale: La fel ca tutorialele, cursurile si clasele online pot contribui la crearea de relatii pe termen lung cu clientii dvs.
Aceasta este doar o mica esantionare a optiunilor de continut disponibile pe care le puteti utiliza pentru a va promova afacerea.
Crearea combinatiei potrivite a acestor optiuni si promovarea lor strategica prin intermediul retelelor sociale, va avea ca rezultat mai multi oameni care viziteaza site-ul dvs. in mod organic, mai degraba decat prin eforturile dvs. de marketing platite.
Optimizarea site-ului dvs. pentru motoarele de cautare poate fi dificila, mai ales cu toate motoarele de cautare care folosesc algoritmii de cautare pentru a clasifica paginile. Pe masura ce motoarele de cautare evolueaza, este tot mai important sa pastrati continutul site-ului dvs. proaspat si optimizat.