Optimizarea motorului de cautare este incredibil de importanta pentru marketing. Atunci cand va optimizati paginile dvs. web – inclusiv postarile de pe blog – va faceti site-ul mai vizibil pentru utilizatorii care introduc cuvinte cheie asociate cu produsul sau serviciul dvs. prin intermediul motoarelor de cautare precum Google.

Actualizarile algoritmice ale Google, insa, fac acest lucru dificil. Si cele mai bune practici SEO de astazi sunt legate de relevanta si continut. De unde stiti ce conteaza si ce nu? Care sunt tacticile de clasificare a blogurilor de astazi si ce se considera relevant?

Confuzia este o problema comuna cu care se confrunta comerciantii de continut digital – si vrem sa ajutam. In acest post, vom discuta despre cum sa optimizati postarile dvs. de blog pentru cuvintele cheie care va intereseaza, impreuna cu cateva alte tactici de optimizare de care ar trebui sa tineti cont.

De-a lungul anilor, am vazut ca cel mai important lucru de care motoarelor de cautare le pasa, este furnizarea de informatii de inalta calitate, utile si relevante utilizatorilor lor.

Pentru a face acest lucru, trebuie sa intelegeti cateva lucruri despre blogul dvs. …

Calitatea – este blogul dvs. o autoritate in nisa?

Utilitatea – este postul dvs. de blog util, usor de citit, bine documentat?

Relevanta – postarea dvs. de pe blog rezolva o problema specifica pentru un anumit utilizator?

Cele mai bune practici pe care urmeaza sa le impartasim sunt tehnici incercate si reale pentru a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga raspunsurile la aceste intrebari … si sa clasifice postarea blogului pe prima pagina.

Optimizati cuvintele cheie

Prima si probabil cea mai importanta parte a strategiei SEO este optimizarea continutului pentru fraza corecta. Asigurati-va ca fraza dvs. de cuvinte cheie este suficient de specifica pentru a restrange rezultatele cautarii. De exemplu, un cuvant cheie precum “marketingul digital” genereaza mai mult de saptezeci si opt milioane de rezultate!

Trebuie sa alegeti cuvinte cheie care nu sunt prea competitive si sa alegeti, de asemenea, o expresie cheie care este mai specifica.

Cuvinte cu coada scurta 

Cuvintele cheie cu coada scurta sunt fraze care sunt intre 1-3 cuvinte. Aceste fraze sunt folosite de oameni care nu sunt 100% siguri de ceea ce cauta. De obicei au nevoie doar de informatii generale despre ceva. Cuvintele cheie cu coada scurta sunt termenii cei mai cautati in Google.

Cuvintele cu coada lunga (longtail)

Cuvintele cheie cu coada lunga sunt fraze care sunt, de obicei, de 3 sau mai multe cuvinte. Persoanele care folosesc aceste cuvinte cheie au de obicei o idee buna despre ceea ce cauta. Exista, de asemenea, mult mai putini oameni care cauta acesti termeni in general.

Google Keyword Planner

Planificatorul de cuvinte cheie Google si Ahrefs ofera facilitati pentru cercetarea cuvintelor cheie care sunt potrivite pentru un post de blog.

Planificatorul de cuvinte cheie Google va ofera informatii despre numarul de cautari medii lunare efectuate pe Google si nivelul concurentei (mare, mediu sau scazut) pentru un anumit cuvant cheie.

Planificatorul de cuvinte cheie Google propune, de asemenea, cuvinte cheie alternative relevante pentru un cuvant cheie primar. Puteti utiliza un cuvant cheie ca si cuvant cheie principal si puteti ramane la cuvintele cheie ca un index LSI (Latent Semantic Indexing).

Cuvintele cheie LSI sunt in esenta cuvinte cheie care sunt legate in mod semantic de cuvantul dvs. cheie primar. Contrar opiniei populare, acestea nu sunt doar sinonime sau cuvinte cheie care sunt similare in sens. Odata ce cuvantul cheie este selectat, utilizati-l in pozitiile corespunzatoare. Utilizati cuvantul cheie in pozitia principala si la subrubrica o data cel putin.

Primul paragraf introductiv trebuie sa contina un cuvant cheie o singura data. Este cea mai buna practica sa includeti cuvantul cheie in prima propozitie a postarii pe blog. Densitatea cuvintelor cheie ar trebui luata in considerare pentru optimizarea postarii pe blog. Pentru SEO bun, limita de cuvinte cheie trebuie sa fie de aproximativ 1,5% la 2,5%.

De exemplu, lungimea cuvantului articolului este 2000, atunci cuvantul cheie ar trebui sa fie adaugat de 30 pana la 40 de ori. Utilizati LSI in locul cuvantului cheie principal, daca este necesar. LSI mareste calitatea continutului in ochii motoarelor de cautare.

Cuvintele long tail atrag motoarele de cautare mai rapid decat un singur cuvant cheie.

Includeti cuvintele cheie de-a lungul postarii din blog

De asemenea, este important sa adaugati fraza de cuvinte cheie de mai multe ori in continutul postarii. Am discutat deja despre includerea in titlu (antetul H1), intr-un subtitlu (antet H2) si, daca este relevant, poate fi inclus si in antetele H3.

Apoi, trebuie sa le integrati pe intregul corp al postarii pe blog. De asemenea, este important sa le includeti in primul si ultimul paragraf. Atunci cand este posibil, de asemenea, hiperlink.

Optimizati imaginile

Pentru a va face postarea pe blog mai atractiva vizual, veti dori sa includeti cateva imagini in ea. Imaginile sunt, de asemenea, importante in optimizarea postarilor de blog pentru SEO.

Pentru eventualele imagini suplimentare, includeti in postarea de pe blog, alegeti un nume de fisier care sa permita Google sa stie despre ce este imaginea (si intotdeauna sa gandeasca SEO).

Reduceti dimensiunea imaginilor

Acest lucru este atat de important! Daca imaginile sunt prea mari, acestea vor incetini incarcarea site-ului. Motoarele de cautare urasc paginile de incarcare lenta, iar acesta este un mod sigur de a fi impins in partea de jos a Google. Squarespace dispune de o multime de functii automate de optimizare a imaginii pentru a reduce dimensiunea fisierului in functie de dimensiunea ecranului, ceea ce este excelent pentru SEO.

Optimizati titlul (antetul H1)

Primul si cel mai important loc pentru optimizarea postarii de blog este in titlu, care este, de asemenea, cunoscut sub numele de antet H1. Cu cat va apropiati de fraza de cuvinte cheie la inceputul titlului, cu atat este mai probabil sa aveti un rang inalt in rezultatele Google.

Optimizati descrierea Meta 

Descrierile sunt cele care apar ca un fragment atunci cand Google afiseaza pagina dvs. ca rezultat al cautatorilor. Meta descrierea dvs. este un scurt rezumat a ceea ce reprezinta postul dvs. de blog si trebuie sa includa cuvintele cheie in ea.

Daca nu adaugati o descriere meta, Google va afisa un fragment snapshot al articolului dvs., care poate sa nu fie mesajul pe care doriti sa il vada potentialii cititori si ar putea reduce clasarea cautarii pentru postarea pe blog.

Optimizand in mod corect o descriere meta, puteti sa va asigurati ca Google nu o va taia si va termina cu “…” sau o va termina in mijlocul propozitiei.

Includeti cuvinte cheie in subcapitole (H2, H3)

Este important ca postarile pe blog sa fie usor de citit, incluzand diferite sectiuni sub rubrici sau subpozitii. In limba site-ului web, acestea se numesc antete H2 sau H3, cu titlul articolului H1. Trebuie sa va optimizati postarea in blog cu cel putin un antet H2 care include expresia dvs. de cuvinte cheie.

Adaugati Tags / Keywords

In plus fata de optimizarea postarii dvs. de blog pentru fraza de cuvinte cheie primara pe care ati selectat-o, veti folosi alte cuvinte cheie pentru postarea de pe blog. In WordPress, acestea sunt denumite etichete, adesea le numim cuvinte cheie secundare. Acestea sunt cuvintele cheie suplimentare pe care doriti sa le optimizati in postarea de blog. Aceleasi reguli se aplica acestor cuvinte cheie, nu ar trebui sa fie prea competitive si ar trebui sa fie fraze de cuvinte cheie mai lungi fata de doar unul sau doua cuvinte.

Optimizati adresa URL a postarii dvs. de blog

Daca ati adaugat cuvantul cheie in titlul dvs. (antetul H1), acesta va fi automat inclus in adresa URL a postarii in blog. Deseori, insa, titlul dvs. poate fi mai lung decat doriti ca adresa URL sa fie, si aveti posibilitatea sa personalizati si sa scurtati respectiva adresa URL.

Includeti link-uri interne si externe 

Pentru a creste timpul petrecut pe site-ul dvs. si pentru a oferi mai multa valoare cititorilor dvs., includeti link-uri catre alte postari de blog relevante de pe site-ul dvs. web. Cu cat o persoana petrece mai mult timp pe postarea si pe site-ul dvs., cu atat va fi mai bine clasata va fi in rezultatele cautarii.

Selectati expresii de cuvinte cheie relevante, in loc sa legati un articol de un singur cuvant. De asemenea, trebuie sa va conectati la site-uri web ale unor terte parti atunci cand este cazul.

Optimizati pentru mobil

Din ce in ce mai multi utilizatori viziteaza site-uri web si bloguri de pe telefoanele lor, ceea ce inseamna ca postarile dvs. trebuie sa fie prietenoase cu dispozitivele mobile. Un site mobil slab va dauna, chiar daca versiunea desktop functioneaza perfect. Faceti testul Google gratuit pentru dispozitive mobile.

Insa un singur post care corespunde nu este suficient, deoarece un site cu adevarat receptiv este unul al carui continut – text, imagini, videoclipuri, slideshow-uri etc. – este, de asemenea, optimizat pentru dispozitivele mobile.

Optimizazi site-ul dvs. pentru mobil prin adaugarea de PMA. Paginile mobile accelerate (PMA) permit site-ului dvs. sa aiba redarea rapida a paginilor si livrarea continutului.

Construiti profiluri mass-media de calitate

Deoarece Google poate considera social media un semnal al autoritatii si relevantei unui articol. In cazul in care mii de oameni comenteaza despre el, atunci sansele sunt ca ati scris ceva destul de bun. Si cel mai bun mod de a obtine comentarii este de a construi un mesaj loial si de a scrie continut bun

Unele lucruri cu care trebuie sa incepeti:

  • Cunoasteti marii jucatori din nisa, facand ocazional un raport cu ei pe Twitter. 
  • Utilizati profilurile dvs. de social media pentru a adauga continut care nu va aparea pe blogul in sine. Ganditi-va la acesta ca la o resursa separata pentru care oamenii o pot accesa. 
  • Distribuiti continut. Cu cat mai mult continut distribuiti de la alti bloggeri, cu atat este mai probabil ca ei sa distribuie continutul dvs la randul lor. Acest lucru este cu adevarat important.

Incarcati continut media bogat atunci cand este necesar

Diversificarea media nu numai ca este atragatoare pentru cititori si va intareste mesajul general, dar si imbunatateste potentialul dvs. de postare pe blog. In plus, videoclipurile si fisierele audio sporesc durata de vizitare a utilizatorului (adica cat timp acesta ramane pe site-ul dvs.), care pentru multi experti SEO reprezinta un factor important de clasificare.

Oamenii in general iubesc videoclipurile. Ei tind sa-si aminteasca mesajele pe care le vad prin video, deci este un instrument foarte eficient.

In unele cazuri, audio incorporat – in special audio podcast – este chiar mai bun. Beneficiile SEO de podcasting sunt bine documentate. Atunci cand este necesar, incorporati episoade de podcasturi din emisiuni de autoritate in postarea de pe blog pentru a va suplimenta continutul si pentru a creste timpul petrecut pe pagina web.

Infografiile adauga texturi vizuale la postarile dvs. si reprezinta un instrument excelent, deoarece acestea sunt frecvent distribuite pe social media. Ca si restul continutului dvs. de imagine, trebuie sa va asigurati ca infograficul este etichetat corect.

Utilizati Consola de cautare Google

Consola de cautare gratuita a Google contine o sectiune numita Raportul Google Analytics de cautare. Acest raport va ajuta sa analizati clicurile din Cautarea Google si este util sa determinati ce cuvinte cheie folosesc utilizatorii pentru a gasi continutul dvs. 

Utilizati date si scheme structurate

Utilizarea datelor structurate si schema de a atrage motoarele de cautare este una dintre cele mai puternice, cele mai putin utilizate (si poate cel mai putin intelese) tactici in SEO de astazi.

Schema comunica in esenta companiei Google ce inseamna datele dvs., spre deosebire de ceea ce spune, si ajuta Google sa elimine unele dintre presupunerile de care ar avea nevoie fara acest nivel suplimentar de etichetare a datelor.

Atunci cand aplicati corect schema site-ului dvs. web, cresteti cu mult sansele ca informatiile suplimentare de pe pagina dvs. web sa apara direct in rezultatele cautarii.

Exemple comune de schema care functioneaza in rezultatele cautarii sunt cutii de cunostinte, evaluari de stele, recenzii, ore de eveniment si multe altele. Atat de putine site-uri web utilizeaza o marcare structurata a datelor, astfel incat este inca un fel de “secret SEO”. Din fericire, exista pluginuri disponibile care fac markup-ul schemei foarte usor.

Concluzie

SEO este o strategie mereu in schimbare si in evolutie, care are devotamentul de a ramane pe partea de sus. Cu toate acestea, aceste metode incercate si adevarate vor fi intotdeauna importante in ochii Google si ai altor motoare de cautare importante.

Prin implementarea tehnicilor prezentate mai sus, puteti incepe sa faceti progrese semnificative in rezultatele cautarii, in traficul ecologic, in cresterea afacerii dvs., etc. Acestea au potentialul de a schimba intr-adevar site-ul dvs. in mai bine in 2019.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here